Hejdå jullov, hej verkligheten!

Då var en ny vecka igång och jullovet är slut. I Måndags så började Patrik jobba igen, Emil var tillbaka på dagis efter ett jullov på 3 veckor och jag började på min nya praktikplats!

Dagen gick helt okej. Känns alltid konstigt att komma till ett nytt ställe, man är ju inte van och man känner ingen. Men det brukar alltid släppa så jag är då inte orolig! :) Igår var jag ledig men Emil fick ändå vara på dagis några timmar. Det behövde han efter sitt jullov, jag looovar ;) Själv så följde jag med Anne till Boden där hon skulle besikta en bil.. sen for vi på Dollar en sväng och sen vart det en lunch innan vi for hem igen!

Väl hemma tog jag tag i disken och sen for jag och Ebba till lulebo där jag nu har beställt "nya dörrar" till lägenheten. Är så sjukt less på våra fula trädörrar så det finns inte! Nog för att vi kommer ha kvar våra trädörrar, men nu kommer dom att bli vita istället :)

På eftermiddagen tog jag och Emil det bara lugnt. Var till tvättstugan en sväng och körde igång två maskiner, sen tog vi oss en fusch tillsammans och sen mys i soffan innan läggdags! :) Kvällen spenderade jag i telefonen, haha! Alldeles för mycket surr tror jag det vart för jag hade då ont i huvudet sen, hahahah :P

Nu är plutt på dagis. Jag har praktik idag men jag börjar halv ett så jag har hunnit med att fixa och dona lite här hemma :) Strax ska jag börja göra mig lite lunch också så jag får nån mat i magen innan jag ska iväg! Patrik jobbar till halv elva ikväll och min praktik slutar klockan nio så farmor hämtar Emil från dagis idag, då blir han nog glad! :D Så han får vara där och leka och äta middag, sen far hon hit hem och lägger honom och väntar tills jag är tillbaka. Tur att vi har farmor Anki! :)

Ha en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Lisa G

Tjoho! ABSOLUT! Ett besök skulle vara jätte trevligt! Hojta till när du kan så ska vi se om det passar =) KRAM

2011-01-12 @ 19:39:22
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0