Fort går det!

Redan Tisdag idag! Tiden/dagarna springer iväg då det är full rulle hela dagarna!

Haft skola igår och idag. Idag hämtade farmor Anki Emil från dagis. Jag fick även sluta tidigare idag så hemma var jag redan klockan fyra, skönt! :) Passade då på att ta en promenad själv med Ebba och träna lite. Hon var lös hela promenaden (45 min) och gick fot hela tiden, förutom då hon fick hoppa fritt såklart! Duktiga hund ;) Sen tog vi bilen till Mjökudden klockan fem där både jag och Emil åt middag. Gött :)

Klockan sex for vi på Ica Maxi och handlade lite och sen hem igen. Plutt somnade halv åtta och själv har jag diskat, duschat och tagit det allmänt lugnt. Nu strax ska jag grädda pannkakor så har man det fixat och klart! ;) Haha, lagar alltid mat så jäkla sent. Men då har man ju även ett tidsfördriv innan man ska sova ;)

Imorgon och övermorgon lämnar Patrik Emil på dagis halv tio, då blir det inte jättelånga dagar för honom, som längst till fem!

På Fredag får vi besök utav mamma/mormor och pappa/morfar! Kul :D Dom stannar dock bara till Söndag, men bättre än ingenting alls :) Plus att jag ändå inte hade varit särskilt social på vardagarna eftersom jag har skola då. Men Emil kommer nog bli överlycklig av att träffa dom! Var ju ändå ett tag sen nu, i Juli var det sist.

Nu ska jag fixa pannkakor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0