Vilken lyx!

Idag vaknade han Emil klockan sju, rena rama sovmorgonen! ;) Har endas hunnit med frukost och nu snart är det dagis på schemat! Konstigt väder ute tycker jag. Det är varmt, iallafall vad termometern visar, men går man ut på balkongen är det blåsigt och molnigt och känns inte alls särskilt varmt. Svårt att veta hur man ska klä dom små..

Idag vette tusan vad som händer, vi får se! Det är iallafall sista dagen på jobbet innan helg så det känns bra! :)

Igår kväll satte jag mig vid datorn efter jobbet och fixade med csn så nu är det klart! Så om jag kommer in på skolan så är allting fixat så jag slipper tänka på det då. Känns bra! :) Jag väntar och väntar..

Nu ska vi klä på oss för att sen gå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0