Onsdag.

Idag är det Onsdag, vilket innebär en kort arbetsdag för Patrik. Han slutar redan halv tolv. Härligt, då kan vi äta lunch tillsammans! :) Jag jobbar som vanligt mina fem timmar på kvällen, men det behövs i pengapåsen! ;) Imorgon jobbar jag också, dock inte kväll utan då är det 12-18, skönt! :) Sen är jag låååångledig hela helgen så för en gångs skull jobbar jag inte på en Söndag! :D (Och det passar ju alldelens utmärkt eftersom Ellen har kalas på Söndag! :)

Plutt är på dagis nu. Både igår och idag har han vaknat före fan. Klockan fem har vi klivit upp, inte alls särskilt kul! :( Men men.. Har inte så mycket till val :P

Har nyss plockat ihop här hemma så det ser fint ut. Iallafall tills Emil kommer hem ;) Ska strax ta tag i disken. Tänkte få den bortgjord innan Patrik kommer hem, då är det bara att fixa lunch! :)

Har även hört talas om sommarvärme till helgen! Jag håller mina tummar och tår för att det blir så också! Hade varit underbart :) Vara ute i lekaparken och leka och mysa! :) Kanske även en eller annan glass slinker ner? vem vet :)

Nu ska jag dra igång med disken! Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0