Ny vecka, nya krafter?!

Sådärja. Då var det Måndag igen! Veckorna bara susar förbi men det gör ingenting, för jag väntar på min semester! ;)

Gårdagen spenderades på jobbet. Riktigt långtråkigt och dött var det. Men men, nya tag idag! Men antagligen lika dött även denna dag. Gårkvällen spenderades hemma. Jag och Patrik for och Handlade en snabbis då Emil hade gått och lagt sig, (Mamma kom förbi och satt här medans) sen åt vi en seeeen middag ála MAX. Ebba var rastlös, uttråkad och busig där strax efter nio så vi gick ut och kastade boll. Min tanke var att köra slut på hunden ordentligt så hon skulle sova gott sen, och visst fan lyckades jag med det! :D Hon var helt slutkörd. Skitbra! Har inte blivit så mycket springade och dylikt under en väldigt lång period så hennes kondis var INTE på topp, blev trött på en gång, haha! Men den ska då tränas upp nu i sommar :)

På tal om sommaren så åker vi till Gävle i Juli månad. Vilket datum vi åker eller hur länge vi blir borta är inte bestämt ännu, men det löser sig! Min faster har även köpt sig en hundvalp som dom får hem vid midsommar (deras förra hund tog dom bort förra sommaren :() och jag hoppas till gudarna att Ebba klarar av den. Annars blir det ingen rolig semester! :( Men det löser sig säkert..

Idag har vi varit ute hela förmiddagen, jättefint väder! :) Emil och Kate har roat sig väldigt bra på egen hand. Nu ligger plutt och sover och jag har precis kommit mig ut från duschen! Patrik lagar renskav (tror den är klar nu, han sitter nog och äter) och jag ska strax ta tag i disken..

Ikväll är det jobb för både mig och Patrik så farmor kommer hit vid tre tiden. Då blir Emil glad! :D
Nu ska jag fortsätta här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0