Mör är bara förnamnet!

Gokväll.

Dagen idag har varit rätt så lugn och skön. Tog en promenad med A-K till dagis där vi lämnade pluttisarna och sen knallade vi hem igen. Jag tog det lugnt framför datorn och bara nördade! ;) Vid halv elva tog jag mig en tripp till stan och tankade bilen och sen vidare till storheden en sväng.. Blev att handla lite till Emil (för hans presentpengar+presentkort) såsom en keps, två t-shirts och ett par badbyxor! :) Har spanat på en till keps som jag var sugen på + shorts men det ska jag kolla i stan sen.. Sen blev det en snabb sväng på Maxi där jag handlade lite och sen hem igen.

Till lunch käkade vi (jag och Patrik) potatisbullar med lingonsylt och knaperstekt bacon, så jävla gott! :) Sen tog vi bilen och hämtade upp Emil, vi skjutsade Patrik till jobbet, förbi Ica och hämtade ut två paket och sen hem igen.. Emil fick öppna sitt paket och sen slängde jag mig i duschen en snabbis innan farmor Anki kom och tog över barn och hund. Själv begav jag mig mot jobbet där jag har spenderat min kväll. Men nu har jag helg! ;)

På väg hem plockade jag upp Patrik från jobbet och vi for hem och avlöste farmor som ville hem och sova! :) Nu sitter jag här och gör ingenting speciellt alls. Patrik har gått och lagt sig för ett tag sen, han börjar nämligen fem imorgonbitti. Så ja, han behöver minsann sova den här tiden! :) Jag har varit ut med Ebba en snabbis, käkat kvällsfika, sett tv, klippt Ebbas klor och nu ska jag också sova! En ny dag imorgon :)

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0