Frånvarande..

Har varit lite frånvarande de senaste dagarna och det har att göra med att vi inte har något internet hemma! Håller på att bli galen snart.. Trodde inte jag var så internetberoende som jag tydligen är, haha :)

Nåväl.. Sitter hos mamma just nu och nöter. Ska strax dra mig mot jobbet men först måste jag hem och hämta bilen. Emil och Ebba lämnar jag här. Och Patrik är nu på jobbet, äntligen! ;) Får hoppas det går bra för honom men det gör det säkert :)

Varför jag egentligen gick in på bloggen var för att jag skulle påminna er alla om Emils kalas på Onsdag. Så dom som vill/kan komma är välkomna efter klockan två! :)

Nu måste jag skynda mig och fixa lite innan jag ska vidare.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vi kommer!

2010-05-03 @ 21:13:37
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0