Dra mig baklänges!

Nog fan fick jag sovmorgon alltid. Han Emil vaknade halv nio! Händer inte alls särskilt ofta, haha. så även fast jag gick och la mig mycket senare än vanligtvis (klockan han bli ett innan jag kom i säng) så har jag ändå sovit mer än jag brukar. Fan vad skönt! :D

Dock så kände jag värsta stressen då jag vaknade eftersom jag skulle hinna med ett och annat. Men nu har jag iallafall fixat mig klar, diskat och gjort pannkakssmet. Så nu strax ska jag börja med lunchen. Gött :) Stökigt som tusan är det här hemma men det får jag ta tag i då jag kommer mig hem från jobbet.

Nedräkningen har börjat till semestern. 5 veckor kvar att jobba, sen är jag långledig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0