1 dag kvar..

En arbetsdag kvar och sen är jag ledig hela helgen lång! Ska bli sjukt skönt :D Ikväll gick det superbra på jobbet, hoppas det går lika bra imorgon!

Dagen har jag spenderat inne med att plocka och diska. Då Patrik kom hem for jag och tankade upp bilen och han började med lunchen. Den var färdig då jag kom hem, perfekt! ;) Käkade framför tvn (känns som världens lyx att göra det eftersom att det aldrig händer då Emil är hemma ;) och sen knallade jag och Ebba till dagis med A-K och Olivia för att hämta hem bustrollen! :) Blev lite mellis för Emils del i hallen, haha. Gick sen ut och lekte i lekparken med Emma, Kate och Louie fram till klockan tre. Sen var jag tvungen att brumma till jobbet!

Imorgon är det som sagt jobb hela dagen, men det går nog bra! Patrik, Emil och Ebba ska ut till stugan med farmor och Björne så dom får det säkert jättemysigt! :) Hämtar dom när jag åker hem från jobbet..

Nu ska jag rulla vidare. Ända bort till köket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0