What?

Godmorgon gott folk.

Uppe med tuppen (tillochmed före tuppen!) har vi varit idag för Emil behagade att kliva upp klockan sex. Bara gilla läget. Såklart slocknade jag till på soffan och halv åtta kom Emil och väckte mig för då skulle vi minsann läsa bok :)

Nu är plutt på dagis, vi tog oss en promenad dit idag. Superskönt var det! :) Vad jag ska göra resten av dagen var en jättebra fråga?! Ska iallafall åka på Maxi en sväng och panta en massa flaskor för nu tar dom upp ett helt skåp! Så nu är det dags att göra sig av med dom :)

Just precis ätit upp min frukost. Nu tänkte jag ta mig en rök och ringa upp Sara för att sedan ta ut Ebba så hon får gå på toa nån gång.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0