Torsdag.

Egentligen har jag ingen ork alls till att skriva, men gör det iallafall.

Nu har jag iallafall helg och den ska firas med en god lunch på stan imorgon med Emil och Sara (Och kanske Freya?). Blir säkert trevligt :)

Idag har jag (och Ebba) varit och hälsat på hos Tessan och lilla Rasmus. Så underbart söt och go liten kille! ;) Tessan bjöd på en god lunch vilket var väldigt uppskattat, då slapp jag göra mat till mig själv sen! ;D Närmare halv två promenerade jag och Ebba till dagis och hämtade hem plutt, sen hem och tog mig en dusch och sen vidare mot jobbet. Hade dåligt tempo idag, men så är det när ingen vill svara.

Nu ska jag dra ut hunden för en sista kiss och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0