Tisdag.

Godkväll.

Plutt fick åka på dagis idag för han var mycket bättre och piggare denna dag. Snoret rinner fortfarande, men ska vi vänta ut snoret så får vi minsann vänta vääääldigt länge..

Själv så har jag donat på här hemma. Diskat och damtorkat lägenheten. Så imorgon ska jag färdigställa min städning med byte av sängkläder, damsuga och skura. Sen är lägenheten i tipp topp igen! ;) För en gångs skull gjorde jag mig lunch idag och denna lunch bestod av "tomtegröt" med kanel, socker och mjälk. Riktigt gott var det! :) Jag och Ebba tog oss en promenad till dagis idag och hämtade hem plutten, riktigt skönt var det att röra på fläsket! Väl hemma så vart det en snabbdusch för att sedan skjutsa familjen till Mjölkudden och sen vidare till jobbet.

Nu ikväll har jag inte gjort mycket alls. Käkat kvällsfika och håller för tillfället på att vika in tvätten. Dock så tog jag mig en liten paus men ska strax fortsätta :) Sen blir det sängen nästa för nu är jag trött, så trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0