Skit i Söndagen!

Igår vart det inget bloggande, men det gör ingenting för alla mina Söndagar ser likadana ut. Jobbar på dagen och ser film på kvällen. Igår vart det Johan Falk :) Så nu vet ni det.

Idag gick jag sovmorgon till ca halv nio. Väldigt skönt! :) Jag, Emil och Ebba promenerade till huset just innan tio där det bjöds på förmiddagsfika, tårta, för bror fyller hela 20 år idag! Nu är han fan i mig inte liten längre. Nu kan ju han börja fara på bolaget åt mig istället, guuuud så skönt! ;) Just efter elva promenerade vi hem och Emil lekte lite här utanför. Idag fick han Emil ingen lunch för han hade fikat för mycket tårta, haha! Däremot så fick han mjölk och smörgås nu innan han skulle vila så han åtminstone fick nånting i magen :)

Jag har då nyss plockat undan här hemma så det ser fint ut igen!
Nu är det disken nästa, puuh.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0