Nice price!

Vart en rolig Lördag idag. Bra slut på denna helg! :)

Som jag skrev i tidigare inlägg så gick vi ut på morgonen och lekte. Hoppade i snön och roade oss på många sätt ;) Var även förbi Statoil en sväng och handlade lite mjölk, vilket alltid är bra att ha hemma. Dock så glömde jag köpa ägg! Måste göra det imorgon så jag kan göra pannkaka till lunch ;)

Till lunch gjorde jag Bacon och spaghetti i pastasås, creme fraise och en massa kryddor. Supergott! Iallafall enligt mig. Emil plockade bort baconet och åt enbart spaghetti, haha! Då Emil tog sig sin vila så passade jag på att färga håret och duscha. Färga håret var välbehövt! No more utväxt :)

Då plutt hade vaknat och ätit mellis så tog vi oss en tripp till storheden med morbror Jonas. Jag gick på bolaget (Emil och Jonas fick vänta i bilen) och sen for vi på Ica Maxi och handlade en sväng. (Givetvis glömde jag dom där satans äggen!) Då vi kom oss hem stannade vi ute och lekte och tittade på traktorn som skottade här :) Emil älskar ju som sagt traktorer :) Killen som körde traktorn förstod att Emil gillade hans färdmedel och stannade och frågade ifall Emil ville åka, men nej nej! Det ville han minsann inte, haha! Han gillar dom på avstånd, men inte för nära ;)

Middag fick Emil äta själv idag, hade korv och makaroner i frysen han fick käka. Vi andra var inge hungriga. Blev en masa bus för plutts del på kvällskvisten medans jag städade (vilket betyder att plocka undan så det ser fint ut, typ) och gjorde mig fin för kvällen. Han fick sig även ett välbehövt bad och i säng kom han klockan sju!

Kvart över sju gick min buss till Bergviken till Fanny. Där var vi några tjejjor vid namn jag, Fanny, Tessan, Helena, Marja och Elin. Surrade, drack lite gott och hade det allmänt trevligt! :) Blev en tidigare hemresa än jag hade tänkt mig men det gjorde inte så mycket. Skönt att komma hem och dra på sig mjukiskläder och tvätta bort sminket ;) Nu snart ska jag slänga mig i säng, men först.. en sista rök.

Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0