Det närmar sig!

Sådärja. Ännu en arbetsdag (eller ska man kanske kalla det kväll?) avklarad. Endast morgondagen kvar för att sedan ta helg i 2 dagar. Jag längtar! ;)

Dagen idag har spenderats hemma. Som jag skrev i förra inlägget så skulle jag städa idag och det gjorde jag minsann också! Känner mig väldigt stolt över mig själv :) Så det vart en relativt lugn dag här hemma, väldigt skönt faktiskt. Promenad till dagis vart det idag, skönt som tusan var det! Traskade hem med Anna-Karin + barn så lite sällskap efter vägen fick vi också. Alltid lika trevligt :)

Vad som händer imorgon har jag ingen som helst aning om?! För en gångs skull har jag inga måsten. Typ! Så vi får se vad jag syssesätter mig med, kanske en långprommis med Ebba så hon får aktivering till tusen? Vi får se. Nu ska jag bädda sängen och sen sova.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0