Då var det sprutan nästa!

Godmorgon.

Idag gjorde Emil morgon alldelens för tidigt, jag var inte alls på humör kan jag ta och meddela! Men men, jag måste ju ;) Tjugo över fem satt vi i soffan och plutt drack sin välling. Som alltid så la jag mig ner och där låg jag tills klockan vart sju. Skönt! ;)

Nu är plutt på dagis, vart en promenad dit idag också. Fast lite tungt var det att gå i all snö, men jag tänker positivt, det är ju motion! ;) Klockan elva ska vi till Bergnäset för då ska Ebba vaccineras. Jag har ju totalt glömt bort att hundkräket ska göra sånt där! Haha. Men jag ringde idag innan nio så snabbt fick vi komma, det kallar jag service! ;)

Nej. Nu ska jag minsann ta tag i disken! Som vanligt tänkte jag ta en städdag idag. Tror ni det kommer bli av? Neeeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0