Lyckad kväll :)

Jag säger bara, oj oj oj!! Vilken rolig kväll jag hade igår. Riktigt jävla roligt var det! Tack tjejer för det underbara sällskapet :D Dock så har jag mått apa idag. åt helvete helt enkelt. Men det är väl dom konsekvenserna man får ta då det blir för mycket av det goda ;) Tog mig upp ur sängen först vid halv två och jag kände mig fortfarande döende..

Men så fort jag hade tagit mig ut för att gå och hämta min ögonsten så vart jag genast mycket bättre. Tur det! ;) Hela familjen for förbi stugan en snabbis för att lämna ved och sen for vi på Maxi och handla inför middagen. Emil hade sovit jättedåligt inatt och ingenting på dagen så han däckade just innan sju. Hoppas han sover bra inatt!

Till middag blev det tacos framför tvn efter Emil hade gått och lagt sig.

Nu ska jag surra med Jenny, hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: jonna

neeeej. inge nå jävla elvis:P

2010-06-06 @ 12:36:23
URL: http://jonna1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0