Taco-Tisdag

Idag har det varit en lugn och skön dag. Förmiddagen spenderade vi ute i lekparken med A-K och Ronja igen, alltid lika trevligt! :) Sen vart det lunch halv tolv och sen fick Emil gå och vila en stund.. Själv så passade jag på att diska och plcoka undan under tiden..

Då plutt vaknade så for vi allihopa och handlade inför middagen. Väl hemma igen så hade klockan redan hunnit bli halv fyra men jag, Emil och Ebba var så rastlösa så vi promenerade hem till A-K och Ronja så barnen fick hoppa studsmatta och leka en massa ute medans vi surrade och kastade boll med Ebba tills hon rent ut sagt stupade! Aldrig sett henne så trött som idag. Hon orkade inte ens äta falukorven som Johan kastade åt henne, och det mina kära vänner.. Det är inte normalt för att vara Ebba! ;)

Middag vart det klockan fem och även mamma och bror åt hos oss. Idag gjorde vi tacos, supergott! :) Nu ligger Emil i soffan och ser på Musses klubbhus och jag nöter här. Patrik for iväg en sväng och mamma kom nyss tillbaka. Jonas skulle till nån kompis och sova över där istället för här. (Tror han gruvar sig för en tidig morgon hos oss, kooooonstigt?!) Haha.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo lite större har jag nog blivit:) fast magen har sjunkit ner så den har blivit lite annan form:)

Kul att ni är hemma igen! Längtar efter en cider+cigg, kanske till hösten, är du på?:)

Pussa Emil från mig!/M

2010-07-22 @ 10:47:17
URL: http://lazina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0