Jävla skit!

Världens tråkigaste dag har jag haft idag. Riktigt piss väder har det varit! Har enbart varit hemma, vilket jag inte alls tycker om. Eller jo, jag kan vara hemma en hel dag men då ska det vara sol och värme så man kan vara här ute på gården eller i lekparken ;) Nåväl.. Dagen har gått relativt smärtfritt, så smärtfritt det kan bli med en understimulerad Emil :) Men en dag hemma ska vi väl inte dö av?! ;)

Kvällen har spenderats i soffan. Var på Coop och hyrde en film, New moon, (Jag vet, jag är väääldigt sen att se den, haha!) men tror ni den fungerade? Åååh neeej! Såklart inte. Så jag ska då minsann hyra en ny film imorgon, gratis! Nåväl.. Maja kom över en sväng ikväll så vi har surrat en hel del :) Och nu sitter jag här och ugglar och småtittar på American History X. En bra film enligt mig!

Ska ta och gå ut med Ebba nu och sen sova. Mest troligt blir det en tidig morgon imorgon!
Sov gott :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Ni skulle ha varit på dopet, då hade ni varit mer än aktiverade båda två. ;D

2010-08-01 @ 08:02:15
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0