Hatar att vänta!

Blev att handla en sväng idag. Men hemma var vi igen redan kvart över nio så då fick det bli utelek till halv elva :) Det var ju minsann kul.. Jag och Emil lekte kiosk under klätterställningen där vi samlade kottar som vi sen "åt upp". En väldigt uppskattad lek av Emil :)

Till lunch fick det bli potatisbullar med bacon och lingonsylt, väldans gott! Emil kom i säng till halv tolv och sover gör han fortfarande. Själv så har jag tagit mig en dusch så jag känner mig som en människa igen. Nu siiter jag bara och väntar på att klockan ska ticka på.. Eftersom vi ska på kalas då Emil vaknat till liv (Alla var välkomna efter halv två vilket klockan är snart) så betyder det att jag bara sitter och väntar ut tiden så vi kan gå! Haha. Jag hatar att vänta! Iallafall då jag vet att vi ska göra nånting speciellt. Väldigt iirriterande. Men men..

Nu ska jag plocka undan lite här hemma i väntan på att få gå på kalas! ;)

Jo Föresten! Min telefon dör säkerligen snart och jag har ingen laddare!! Så ingen behöver ringa, haha. Jag vet att jag tog med mig laddaren till Frida i fredags. Men jag är 99% säker på att jag stoppade ner den i väskan direkt den var färdigladdad, men den är inte i väskan! :( Så antingen så har jag fel med 1% (Säkert är det så, skulle inte förvåna mig!), eller så har den helt enkelt tappats bort under kvällen :(

Nåväl.. Det löser sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0