Dag 2 är slut..

Andra dagen som vi spenderat i Gävle. Både igår och idag har blivit lugna sköna dagar. Men det behövs ju det också ibland! Dock så tycker jag att det är väldigt jobbigt med lugna dagar eftersom jag lätt blir rastlös, men både igår och idag har vi varit iväg en snabbis och då har det kännts mycket bättre ;)

Imorgon om det är bra väder så ska jag, Patrik, Emil och kanske Ebba till Furuvik. För dom som inte vet vad Furuvik är så kan jag kort sammanfatta det som en djurpark, tivoli, badställe med en massa uppträdanden. Lite allt möjligt! Så det ska bli mysigt. Ända sen jag var liten så har jag alltid varit där iaf en gång per år, men nu är det ca 8 år sen sist jag var där. Så ska bli kul att dela minnen med Emil där :)

Nu ska jag glo lite tv och bara vara! På tal om nå helt annat; Kanonväder har vi haft båda dagarna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0