Borta bra men hemma bäst :)

Nu är vi hemkomna. Eller rättare sagt för några timmar sen. Bilresan hem gick bra, startade i morse halv tio och hemma var vi tjugo i åtta. Även denna resväg gick bra, dock lite mer gnäll från Emils sida än resan ner, men ändå överenskomligt! :)

Vi har njutit till fullo ALLA dagar vi varit borta! Haft kanonväder varenda dag! Har myst på med släkten men även på egen hand också med lite utflykter. Har varit en alldeles underbar semester! :D Bilder finns det gott om men dom kommer upp en annan dag för nu är jag alldeles för trött för att pyssla meed sånt.

Det som känns mest konstigt är att jag fortfarande kan njuta av min ledighet eftersom jag inte börjar jobba ännu. Man (eller iallafall JAG) är så van att gå tillbaka till jobbet direkt man har varit iväg på en semester men nu behöver jag inte det. Har fyra veckors semester kvar som jag kan njuta av ute i solen (med en förutsättning av att det kommer någon sol såklart).

Nu är det sängen nästa, är sjukligt trött. Och kan tillägga att det ska bli underbart att få sova i MIN säng! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0