Sovmorgon!

Godmorgon.

En underbart skön sovmorgon blev det idag. Emil begagade att sova till halv åtta efter att jag lyft över honom till våran säng :) Dock så tror jag minsann att han vaknade utav mig för när jag klev ur sängen så vaknade han. Men det gör ingenting, halv åtta var ju rena lyxen!! ;)

Nu har plutt käkat välling framför Bolibompa och jag nöter dator. Idag är det 28 minusgrader och jag vill inte ens gå utanför dörren! :/ Som tur var så åker vi bil till dagis med supersnälla Anna-Karin och supergoa Ronja! ;)

Idag ska jag försöka mig på att städa lite. Men vi får ju se hur det går med det?! Haha. Däremot så ska jag tvätta. Det är iallafall ett måste. Om jag kanske ska gå och klä på mig och Emil? Så vi sen tar oss ut i tid :)

Ha en bra dag! Min dag började iallafall superbra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0