Nu är den igång!

Skolan ja.. Nu är det dags för skolbänken efter några års uppehåll, sen gymnasiet rättare sagt! ;) Gick bra idag. Vart en kort dag.. Vi presenterade oss och kollade läget på skolan och tittade på klasskamraterna :) Imorgon börjar allvaret, 9-16 varje dag i 3 veckor! Ojojoj, sånt här hektiskt liv är jag inte van vid numer, haha ;) Men det kommer gå bra, det tror jag!! :)

Emil har då varit på dagis idag till klockan tre, då kom farmor och Björne och hämtade honom! :) Så klockan fem kom jag och Ebba till Mjölkudden och plockade upp lilleman. En riktigt trött kille var det minsann. Vi for hem och tog en promenad med Ebba och sen in för att duscha och se på bompa :) Tio i sju så sov Emil som en stock! Han var megatrött! Fördelen med att han somnade tidigt är att han förhoppningsvis är pigg tidigt imorgon. Vi måste göra en tidig morgon eftersom plutt ska vara på dagis redan kvart över sju! Men det blir nog bra :)

Nu ska jag avrunda. Invänta att Patrik kommer hem från jobbet och sen gå och sova så man orkar upp imorgon! Pratade nyss med Anne och bad henne ringa och väcka mig imorgon kvart över sex, ifall att jag sover, haha! ;)

Sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0