Dagisdag! :)

Idag är första dagen på dagis för Emil efter hans sommarlov! Vi (vilket menas med JAG) försov oss litegrann så vi fick ta cykeln så vi kom någorlunda i tid. Första gången Emil cyklar med mig också, det gillade han! ;) Störtnöjd kille :)

Nu har jag precis kommit hem från stan. Var först på Ica Maxi och köpte Emil en ny ryggsäck för 49kr istället för 99kr. Brabra! :) Sen var jag in till Stadium där Emil fick sig ett par vinterkängor (men han kommer ha dom som höstskor) som också var på kanonpris! Pia hade outat skorna i sin blogg så jag härmade henne ;) Verkar vara superbra skor! Och även där gjorde jag mig ett kap, 199kr istället för 699kr! Det mina vänner, det är inte dåligt ;) Så allt som allt betalade jag 248kr istället för 798kr. Nice!

Nu vette tusan vad jag ska göra. Försöka sysselsätta mig innan plutt ska hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0