2 arbetsdagar kvar..

Godkväll.

Dagarna har passerat i lugnets tecken. Gårdagen spenderade jag på staden med A-K och Olivia medans storbarnen var på dagis :) Vi strosade runt och käkade lunch på Subway, gott! :) På kvällen vart det jobb i vanlig ordning..

Idag har jag enbart varit hemma faktiskt. Dock så har jag haft extremt tråkigt men på något konstigt sätt så har tiden ändå gått otroligt fort?! Brukar ju oftast vara tvärtom, tiden går sakta då man har tråkigt, men inte idag inte. Nåja, jag har jobbat nu ikväll, så nånting vettigt har jag gjort ;)

Imorgon vette tusan vad som sker? Mest troligt ingenting. Förutom att tvätta. Skulle verkligen behöva ta tag i hemmet, men så jäkla tråkigt. När ska jag hitta orken till det?! Jobb på kvällen blir det iallafall.

Nåväl.. Helgen är ju iallafall fullspäckad så det känns skönt. Då vet jag vad jag/vi har att göra. Fredag mest troligt stan med Jenny och Jonna plus barnen. På kvällen blir det säkert nå bus, farmor Anki ville ta med Emil till stugan och det får hon minsann göra! (Blir aldrig less på sovmornar ;) På Lördag hämtar jag hem plutt ganska tidigt eftersom vi ska till Ronja på 3årskalas :) Egentligen fyller hon faktiskt år idag (Grattis Ronja!!) men kalaset blir på Lördag :) Och på Söndag är det jobb igen. Min allra sista jobbdag på väääääldigt länge. Ska bli skönt ;) Dock så får vi se vad jag säger sen. Kommer säkerligen längta tillbaka till jobbet då skolan är som värst! :P

Nu ska jag borsta gaddarna och hoppa i säng.
Godnatt :D

Kommentarer
Postat av: maria

jo han gjorde ju typ det, men nu har han blivit uppsagd från början på nov .. han har varit på däck tills nu och skulle börja i verkstaden nu på måndag, men då har dom kommit på att han inte har rätt utbildning för det (han har ju inte gått fordons eller så, vilket dom visste redan från början!). så fårn nov är det återigen akassa som gäller. vilket går åt h-vete nu då jag också bara har fp! :( det var den fasta anställningen det ..

2010-08-19 @ 22:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0