1,2,3..

Idag kom vi i tid till dagis ;) Promenerade dit med A-K och Ronja. Alltid trevligt med promenadsällskap :) Väl hemma var jag rastlös på en gång så for på Ica Maxi och handlade lite. Resten av dagen spenderade jag hemma i tristess innan det var dags att hämta hem plutt. Vi hade inget promenadsällskap då så jag tog cykeln. Snacka om nöjd kille då jag visade honom hjälmen! ;D

Cyklade hem och lämnade dagisväskan och hämtade Ebba, sen promenerade vi till Tessan och Rasmus där även Marja, Ninja och Martin var! :) Vi satt ute i lekparken och surrade medans Emil och Ninja lekte med varandra. Dom lekte faktiskt bra med varann. Om Ninja tyckte det var lika kul som Emil har jag ingen aning om (Hon är ju ändå 5år) men dom satt i sanden tillsammans och skrattade då och då ;) Hem kom vi halv fyra så vi tog det lugnt innan vi gjorde middag. Efter middagen tog vi oss en snabb promenad till Statoil och en sväng med Ebba. Och Emil var duktig och var utan blöja hela promenaden och även då han lekte i lekparken. Riktigt kul :) Sen om det var en engångsförtéelse, det är ju en annan femma ;)

I säng kom plutt till klockan sju och han slockna på två röda! Jag har plockat lite här hemma och sen satt jag ute med grannarna en liten stund och surra :) Nu nöter jag dator och tänkte även fortsätta med det ett litet tag till :)

Vad händer imorgon?

Kommentarer
Postat av: maria

brallorna kommer från lindex! och just nu är dom på erbjudande, endast 79,50! (129 kr i vanliga fall). skynda o fynda! :) tycker dom är skiitsnygga!

2010-08-12 @ 21:29:14
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0