Torsdag idag.

Goddag.

Emil sov relativt bra inatt. Han vaknade första gången mellan 4 - 4.30 men då fick han komma över till våran säng och vi somnade om efter ett tag. Som tur var så har det inte varit några snorkalas inatt :) Halv åtta klev vi upp och plutt fick välling. Sen har han varit sig själv hela morgonen så halv nio var vi på dagis! :) Stannade en liten stund för han var väldigt mammasjuk, så när jag skulle åka blev han lite ledsen men jag hörde att det hade gått över innan jag ens tagit mig ut från byggnaden. Brabra! :) Vi får se om dom ringer nånting idag? Isåfall så kommer dom nog ringa snart, mellan 12 och 12.30 tror jag. Annars har det gått som det ska så jag, Patrik och Ebba går och hämtar honom halv två. Då blir det Patriks premiär på dagis! ;)

Så vad har jag sysselsatt mig med? Jag har ätit frukost, diskat undan det stora diskberget, varit förbi Anne en sväng och nyss kom jag ut från duschen! :) Så lite har jag hunnit med.

Ikväll är det jobb på schemat. Hoppas att det går bättre idag än vad det gjorde igår. Idag kommer SMB;s personal på besök, hoppas dom bjuder på fika?! HAHA ;D Det bjöds tydligen på fika i Tisdags eftersom vi hade så himla bra resultat i Måndags men inte fan fick ju jag nå fika, jag var ju ledig då! :( Typiskt. Fikamonster som jag är ;)

Ska klä på mig nu och bara slöa tills vi ska hämta hem plutt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0