Tisdag.

Morsning korsning!

Idag gick vi upp halv sex - sex, ett litet steg närmare sju ;) Jag lyckades däremot slockna i soffan men som tur var hade Emil varit rar och snäll och inte alls hittat på nå hyss. Jag vaknade av att jag fick en snus upptryckt i ansiktet av honom, haha!! Patrik måste verkligen bli bättre på att plocka bort på kvällarna.

Halv nio var vi på dagis och även idag var han lite lätt mammasjuk. Men han vart tyst fort. brabra! Egentligen borde jag stå i duschen nu och göra mig redo för stan, men jag är verkligen seg känner jag. Haha! ;) Jenny skulle ringa då hon har lämnat Loke på dagis typ nu snart, så jag hoppar i duschen efer att hon har ringt ;)

Nä om jag skulle plocka fram nå rena kläder och dylikt så har man fått det gjort åtminstone! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0