Tidig morgon

Godmorgon. Idag ville Emil göra morgon redan kvart i sex! Usch så tidigt, haha :) Nåja.. Han har ju faktiskt sovit hela natten utan gnäll eller skrik, plus att han inte åt vällingen igårkväll så jag tycker det är bra jobbat av plutt! ;) Just nu sitter han i soffan och kollar på barnprogram och jag nöter lite här ;)

Tråkigt väder idag. Får se om det blir att vara ute så mycket idag? Känns inte som det. Fast för Emils del skulle det nog inte skada med att vara inne, då kanske förkylningen vill släppa snabbare? Eller, det kanske är tvärtom? Hah, har noll koll :) Vi kommer iallafall att ta någon promenad med Ebba, så det så..

Nusåå. Ska ta mig en morgonrök och sen ska jag slå mig ner i soffan med världens bästa Emil och kolla på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0