Like a roller coaster!

Vet ni vad som har hänt idag? Emil har sovit till klockan åtta!! Han är som en berg och dalbana, man vet aldrig när han kommer att vakna! Haha. Jag är ju van att han ska väcka mig tidigt så idag har vi stressat på morgonen innan han skulle vara på dagis halv nio. Men vi han i tid! :) Bra att man kan vara effektiv! :)

Tänkte ta mig lite frukost och sen köra igång med städningen, om jag nu orkar? Haha. Kanske bara tar badrummet idag och så tar jag resten av lägenheten till helgen? Äh, vi får se hur det blir!

Idag ska jag åka förbi Onoff och trakassera dom. Min telefon skulle ha kommit förra veckan men än har den inte kommit. Har pratat med dom två gånger och varit irriterad så jag åker dit idag. Har den inte kommit till fredag så gör jag ett återköp (telefonen är ju betald och allt!), min tanke var inte att få vänta i två veckor, jag vill ha en telefon NU.

Nu äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0