Halva dagen är förbi..

Så känns det just nu. Och så fort Emil vaknar så är det halva dagen kvar, haha! :)

Strax baki nio drog vi iväg mot staden och tankade bilen, även Ebba fick följa med på våran resa ;) Sen for vi på Ica Maxi och pantade alla flaskor vi hade, 60 kronor vart det! Dessvärre är dom slut för dom gick åt på cigaretter, läsk och ostbågar, haha!! :) Då har jag nånting att göra ikväll :P

Till lunch åt vi köttfärslimpa och makaroner med sås till. Emil åt supermycket, brabra!! ;) Sen slängde jag plutt i säng och själv så ställde jag mig och diskade, så nu är det stora diskberget borta. Skönt :) Sen har jag bara nördat framför tvn och datorn.

När Emil vaknar ska vi gå ut med Ebbs en sväng, sen kanske vi ska till stan på Babysång med Emma, Henrik, Kate och Louie! Vi får se hur vi gör och om vi hinner med :) Men det hade varit kul för Emils skull..

Klockan fem ska vi äta middag hos mamma&pappa/mormor&morfar. Nå grillat skulle det bli, gott. Sen hem och bada och sen ska Emil sova. Själv så sitter jag väl i soffan och ugglar :)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0