Godmorgon!

Onsdag morgon och här sitter jag, trött och jävlig. Blev lite senare igår än vad jag hade tänkt mig! Fastnade i datorn efter bloggskrivandet så jag kom mig inte ut med Ebba förrän närmare tolv. Fyy på mig!! Nåja, jag sökte ett jobb på datorn så det var det som tog tid, så nånting vettigt gjorde jag ju iallafall ;)

Idag vaknade Emil redan 6.23 vilket är alldeles för tidigt för mig! Men men.. vad gör man inte för den bästa?! ;D Han var och är fortfarande trött så jag antar att han sovit för lite. Förhoppningsvis tar han igen det efter lunchen :) Om en timma ska vi vara på dagis, kul kul :)

Ikväll blir det jobb för mig så Emil och Ebba ska få vara med mormor. Det blir bra, det tycker dom om! :)
Nu göra något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0