Det lider mot sitt slut.

Gokväll.

Dagen har flytit på väldigt bra idag. Klockan tio mötte jag upp Jenny i stan, vi strosade runt på alla möjliga affärer och sen tog vi oss en lunch på Mat&Prat. Denna gång utan barn. Kan säga att det var rätt trevligt att slippa hålla koll på någon hela tiden ;) Kunna njuta av maten och bara surra. Jättetrevligt :) Även Nathalie dök upp efter ett tag så vi surrade med henne och strosade sen runt lite till. Supertrevligt :)

Strax före ett var jag hemma så jag och Ebba gick nästan direkt till dagis och hämtade hem solstrålen! :) Vi gick på affären och handlade lite frukt och sen. Emil fick banan till mellis men han ville bara ha halva så resten tog jag ;)

På jobbet gick det relativt bra idag. Brukar gå bättre men det gick ändå inte dåligt.
Nu är jag trött och seg. Tanken var att städa badrummet men jag orkar nog inte det. Tar hela lägenheten imorgon då Emil är på dagis, enklast då! Men jag ska iallafall gå och vika tvätten nu innan det är dags att sova, så har jag fått nånting vettigt gjort idag ;)

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: lina

Leo blir 10 månader om en vecka. Tiden går sjuuuuukt fort :-) Hur går det på dagis och jobb och sådant??

2009-09-30 @ 08:28:53
URL: http://linaoh.blgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0