Andra dagen avklarad.

På dagis går det bra! :) Emil är så självständig och duktig på att leka själv. Och idag märkte jag att han absolut inte är blyg för idag har han minsann sträckt upp armarna till fröknarna när han har velat nånting. Han struntar i mig den lilla busen! ;) Nämen.. det är bra, då vet jag att jag inte behövs där hela tiden. Imorgon ska vi vara där igen mellan 9-10.30.. Men då ska jag gå därifrån ett litet tag så han får testa vara själv utan mamma sin. Det kommer säkert gå bra :) Passar väl på att gå och handla lite och tar mig en rök :) Sen på Torsdag så ska han få äta lunch där och sen går vi hem. På fredag så ska vi inte dit nånting för det hinns inte med. Jag börjar ju jobba 12 så det blir för stressigt.. Men vi är tillbaks på Måndagen :)

När vi kom oss hem idag rastade vi av Ebbs, sen in och gjorde pyttipanna till lunch. Emil slocknade fort efter maten och jag själv har nyss kommit ut från duschen. Skönt! :) Ska klä på mig och ta mig en smörgås, är vrålhungrig. Sen när Emil vaknar så blir det en promenad med Ebbs och sen jobb för mig. Farmor Anki kommer hit idag och underhåller plutt och Ebba :)

Nu äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0