Tisdag?

Orkar inte skriva nå långt idag, drar det lite snabbt.

Dagen har enbart spenderats hemma (plockat,diskat och käkat pannkakor+godis) med undantag för morgonen då jag lämnade Emil på dagis, var på bilbesiktning (den gick igenom, woho!) och sen handlade jag lite på Maxi.

Pappa/morfar följde med till dagis och hämtade plutten, snacka om att Emil såg förvånad ut?! HAHA :) Sen så har jobbet gått bajs idag, hade en riktigt jävla kass dag. Kan nog även bero på mitt dåliga mående just nu. Känns som att jag håller på att bli förkyld, täppt i näsan har jag blivit, frusen, seg och huvudvärk till tusen! Less.

Nu ska jag ta mig en smörgås och sen sova. Godnatt

Kommentarer
Postat av: fanny

Hej Lajsa menelli :)

ett tips om du vill ha jobb i luleå så söker dom nya assistenter på MyLife till flera olika brukare. :)

kram

2009-10-14 @ 16:53:14
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0