Rösten håller, än så länge!

Gokväll.

Då Emil hade vaknat och ätit mellis så knallade vi ut på en lite promenad med Ebba. Blev ingen lång sväng men hon fick iallafall göra sina behov! :) Väl hemma så slängde jag i mig lite nudlar innan jag brummade vidare till jobbet.

På jobbet har det gått sådär, lite halvtaskigt men det har varit sämre dagar också! Lite jobbigt var det att prata så pass länge eftersom mina stämband bråkar med mig just nu. Kan inte prata alltför högt för då skär det sig hela tiden och ingen hör vad jag säger! Bra jobb jag har med tanke på att jag ENBART använder mig av rösten! HAHA. Nåväl, härdade ut hela kvällen lång och nu så är jag äntligen hemma :)

Har käkat lite för en stund sen och nu snart tänkte jag ta tag i att vika tvätten så det blir gjort nån gång. Plus att jag även behöver vissa kläder därifrån så då är det ju lika att fixa allt på en gång! :P

Imorgon ska jag till staden för att äta lunch med Nathalie. Trevligt ska det bli! :) Men innan dess så ska jag lämna Emil på dagis, sen hem och ta tag i disken och sen förbi Barnenshus för att kolla på en mössa åt Emil. Det blir en fullspäckad dag imorgon, det gillar jag!! :)

Nu vika tvätt och kolla tv medans. Sen blir det sängen, är grymt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0