Jag ser det snöar!!

Ojsan hoppsan så det snöar här i Gammelstad just nu! Gör det de hos er andra i Luleå stad också? :) Sååå mysigt, men ändå så tråkigt. För nu är den varma och goa tiden verkligen slut :( Men.. Jag ser fram emot julen! ;)

Dagen har spenderats med att städa och tvätta. Har även hunnit med att äta middag hos farmor Anki och Björn och även ANte och Petri var med. Trevligt :) Sen hem för att fortsätta med städningen och tvättningen. Så nu är det välsigt rent och fint här! Iallafall tills imorgon :P Emil fick sig ett efterlängtad bad idag och sen slocknade han på stört.

Själv har jag tagit mig en efterlängtad dusch och sen dess har jag bara suttit i soffan och ätit&druckit gott och sett/ser på en film på Tv4. Just nu är det paus men bäst jag skyndar mig tillbaka för den har säkert redan börjat?!

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0