Halloween!

Goddag.

Morgonen började klockan sex i vanlig ordning. Jag och Emil låg i sängen och busade tills klockan vart halv sju, då gick vi upp! Roat oss här inne till klockan vart halv tio och sen gick vi ut. Tog en snabb rastning av Ebba till mamma/mormor fram och tillbaka och sa hej. Sen stannade vi i lekparken här utanför ett tag och där var även en av Emils dagiskompisar och hennes mamma så vi hade sällskap :) Fortsatte sen att leka inne på tennisplanen utanför oss. Emil älskar att springa omkring där inne, haha :) Ebba också för den delen!

Halv elva kom vi oss in så då började jag med lunchen på en gång. Stekt palt vart det med lingonsylt och smör, gott! :) Efter maten så ville Emil ha nappen och sen sprang han till sin säng och ville sova, haha. Han var trött alltså! :) La han redan kvart över elva men vet inte om han somnade på en gång? Kan inte ha tagit länge iallafall, max 5-10 minuter. Själv har jag diskat undan och plockat. Och nu sitter jag här!

Resten av dagen har jag ingen aning om vad vi ska göra? Blir iallafall en promenad med Ebba sen och så skulle vi behöva damsuga och byta våra (mina och Patriks) sängkläder för Ebba spydde i sängen imorse! Usch!

Vad som händer ikväll, det återstår att se. Man vet aldrig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0