Godmorgon.

Idag känner jag mig lite lite piggare! Men det dåliga måendet kommer väl tillbaka ikväll? Jag har iallafall fått sova många timmar i sträck inatt. Gick och la mig just före elva, somnade snabbt som tusan! Och Emil har inte vaknat en endaste gång inatt så jag har inte behövt gå upp, plus att han sov till halv sju imorse, helt underbart! :D

Nu är plutten på dagis, vi åkte i en superkall bil dit :( (Jävla idiot som har snott våran motorvärmarsladd!) Efter jag lämnat av han där så for jag till staden och tankade bilen och sen hem. För en liten stund sen så kom jag mig ut från en underbart varm och skön dusch! Tror jag satt i duschen i mer än en halvtimma, haha :) Så himla skönt när jag var så jäkla frusen! :) Surrade nyss med Jenny, hon skulle till staden så jag kanske hakar på. Men bara kanske :) Vi får se..

Ikväll är det jobb igen, blä! Men förhoppningsvis går det bättre idag än igår. Nu ska jag klä på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0