Det säger svisch!

Godafton.

Som jag skrev tidigare så funderade jag på att åka till Onoff och kolla om telefonen hade kommit in iallafall. Jag for dit och den hade inte kommit in, däremot så beställde jag den igen! Haha, nu tror alla att jag är helt knäpp, men jag fick mycket mer information denna gång så är den inte här senast Fredag så stämmer jag dom! Nä, så dramatisk är jag inte, men gode lust får man :P

Tog ett ganska bra tag inne på Onoff så efter det besöket/beställningen for jag till stan och plockade upp Anne som precis hade slutat jobbet. Skjutsade hem henne och sen for jag också hem. Emil ville sova länge idag, på tok för länge om jag inte hade väckt honom. Klockan två väckte jag honom och då hade han nästan sovit i 2½ timmar! Han är grymt trött om dagarna! Men kan ju ha att göra med att vi stiger upp före fan på mornarna!

Då vi fått liv i plutten så klädde vi alla på oss och for till stugan där farmor Anki och Björne befann sig. Vi grillade korv till middag (blev en tidig middag redan vid halv fyra) och surrade som vanligt. Ebba var nöjd över att springa i det fria :) Kvart i fem var vi hemma igen men jag och Emil gick direkt hem till Suzie, Magnus, Rasmus och Ronja (Oj vilken stor familj dom är, många namn att skriva! ;) eftersom Magnus fyller år idag så vi grattade han! :) Strax baki sex var vi hemma igen så jag slängde Emil i badet och klockan sju blev det sängen för hans del. Själv så plockade jag och fixade lite här hemma och sen for jag hem till Anne där även Sandra var! :)

Jättekul att träffa Sandra igen, blir väldigt sällan nuför tiden eftersom hon bor långt åt helvete, haha! ;) Satt och surrade om allt mellan himmel och jord. Kom mig hem strax efter tio och nu sitter jag här och nöter. Tänkte börja dra mig mot sängen strax (vilket jag alltid säger men det bir i princip aldrig gjort!) för jag antar att det blir en tidig morgon imorgon också! :/

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Marie

De dagar Vincent sover drygt tre timmar på dagen sover han alltid bäst på natten efteråt. Lite skumt kan man tycka, men jag har nog allt sett det mönstret. ;)

2009-10-11 @ 07:39:39
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0