Bloggtorka

Känner att jag absolut inte har nånting att bidra med i bloggen. Skriver alltför tråkiga saker egentligen. Men det skiter jag i, jag skriver ändå ;)

Gårdagen blev inte heller som planerat. Just före tio skulle jag och Emil åka på Maxi (fick inte liv i Patrik) för att inhandla blöjor och välling. Innan jag ens hunnit till Statoil (Bor i princip 100meter ifrån bara) så hade plutten somnat i bilen. Han var sjukt trött, jag fick inte liv i honom! Så det var bara att vända och slänga han i säng.

Själv for jag förbi Jenny och hämtade mitt smink oh lite annat som jag lämnade där i Fredags. Sen hem och slappade i soffan. Gjorde även färdigt lunchen till Emil så han kunde få äta direkt han vaknade. Emma kom förbi en snabis och surrade också, och just innan hon skulle gå hem så vaknade Emil. Då var klockan kvart i ett. Så med andra ord så sov han ungefär 3 timmar. Han var trött!! Emil fick en sen lunch och sen for vi och handlade på Willys. Blev inget dyrt kalas eftersom vi hade så pass mycket i frysen. Skönt! ;)

Väl hemma tog vi oss en snabb promenad med Ebba och sen for jag till jobbet. Gick inte alls särskilt bra igår men vafan, det går förhoppningsvis bättre idag! :)

Nu är plutten på dagis och jag nöter här. Ska strax åka iväg och handla blöjor&välling (hans inte med igår) och även hundmat. Kanske inte har meddelat mina kära läsare om det här, men just idag så har vi ingen värme eller vatten. Dom gräver och donar på här ute så allt är avstängt till klockan nio ikväll! Men badkaret är fyllt (så vi åtminstone kan ta vatten därifrån och "spola" i toaletten) och en massa petflaskor är i kylen så vi överlever :D

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Nath

Mycket möjligt, fast ICA´s fungerade faktiskt utmärkt :)



Vad gör du? Ses någon dag? Såg du att Sofia ska och provjobba hos er idag? Ta hand om henne ordentligt :)

2009-10-27 @ 11:42:32
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0