Ålderdomstecken?!

Goddag.

Idag kan jag minsann skryta om att jag har städat badrummet, det ni! ;) Tänk att även jag kan ta fingrarna ur röven och göra nånting vettigt, haha! Idag klev jag upp 07.40 och kände mig superpigg. Patrik och Emil gick upp klockan sex så det var skönt att få en liten sovmorgon :) Lämnade plutt på dagis halv nio och for sen hem.

Har nu städat badrummet så att det verkligen glänser :) Efter det så slog jag mig ner i soffan med en god frukost! Nu nöter jag lite här men ska strax ta tag i mitt andra projekt; köket! Eller rättare sagt disken! Den måste fixas idag för annars blir det översvämning med en massa äckel.

Klockan ett så ska jag och Patrik till dagis för då är det dags för Utvecklingssamtal. Tror ni jag känner mig nå gammal eller vad? Utvecklingssamtal, sånt trodde jag bara man hade i skolan?! Men nejnej, även på dagis :) Är det här ett tecken på att jag börjar bli gammal? Då jag går på utvecklingssamtal? Haha. Det känns mer som att jag (jag känner mig fortfarande som 15, haha!) skulle kunna gå på det, men inte Emil. Inte ännu! :) Men det ska bli spännande att se vad dom säger :)

Ikväll är det sista kvällen jag jobbar för den här veckan. Jobbar även imorgon men då är det 12-18 så jag kan ändå spendera kvällen hemma! Skönt :)

Nu ska jag ta tag i disken.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, I know the feeling. Jag kände mig svingammal när vi var på föräldramöte. Kändes som det var igår man själv kom hem med lappar från skolan till mamma och stundande föräldramöten. ;)

2009-10-29 @ 11:36:19
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Nath

Heej, jag är en dålig människa! :P

Jag skulle ringa dig idag ju, fastnade mitt i allt! Haha.

För det första så försov vi oss til dagis, sen var jag tvungen att städa. En viss herre hade inte gjort det när jag kom hem igår (oväntat) och efterssom att Nova gillar att stoppa Ice hårtussar i truten så kände jag att jag var tvungen!

Känns som att jag städat och stressat hela dagen!



urk!

2009-10-29 @ 13:41:19
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0