Tisdag.

Jag överlevde gårdagen på jobbet. Och så fick jag komma tillbaka till SMB så jag var på riktigt bra humör!! :) På kvällen så vart det soffmys med julmust och ostbågar, det som fanns kvar från Söndagen :) Kom mig i säng halv tolv och Emil hade då inte vaknat en endaste gång. Underbart! :)

Däremot så vaknade han inatt vid 3 - halv 4 snåret så Patrik fick ta över honom till våran säng för jag hade världens jävla hostattack! Usch och fy. Blev bättre efter ett glas vatten och ett toalettbesök, då kunde jag somna om! :) Imorse vaknade Emil 07.50 vilket innebar att vi hade lite brådis på morgonen eftersom han ska vara på dagis halv nio. (Nu gör det ju ingenting om vi kommer lite sent) Men vi han dit i tid iallafall :)

Själv så har jag hunnit plocka undan här hemma, diska och surra med Anne! :) Nu tänkte jag ta mig en dusch och invänta att Jenny ringer för jag tänkte väl kanske åka dit och hälsa på. Var ruskigt länge sen vi sågs nu! Tråkigt när det blir så sällan :( Och på Fredag fyller Loke år, han blir hela 3 år! Shit vad tiden går fort. Så på Lördag ska vi dit på kalas :) Kanske jag har med mig två barn då också ifall Kevin skulle komma och vara med oss hela dagen :) Vi får se..

Nej ni. Duschen var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0