The war is over..

Godkväll.

Dagen har bestått av städning. Och då menar jag tamejfan hela dagen! Från det att jag lämnade Emil på dagis tills jag skulle hämta hem honom igen. Han förövrigt med en dusch också, men det är ju ett måste då man städar! ;) Rent, fint och fräscht vart det iallafall. Så får vi se hur längde det håller i, spännande spännande!

På jobbet har det gått relativt bra, skönt med ett någorlunda bra avslut på denna vecka! Fast egentligen så är ju Söndagen sista dagen på den här arbetsveckan, men jag ser det inte så eftersom jag är ledig nu Fredag och Lördag och sen börjas det om igen! Jobbigt att jobba!

Imorgon vette tusan vad som händer och sker. Det enda jag vet är att jag och Emil har skapat våran alldelens egna tradition med att äta pannkakor till lunch på Fredagar, så det ska vi iallafall göra! ;) Men annars vette tusan? Det blir väl promenader med Ebba och utelek åtminstone. Och imorgon kväll ska Emil mest troligt sova hos mormor och morfar så jag och Patrik får lite egen tid. Vad vi ska göra har jag ingen som helst aning om? Kanske vi far till Andreas på kvällen och hälsar på? Vi får se helt enkelt! :)

Nu ni mina kära läsare, (vilket inte alls är många längre, bara typ 25 per dag? Vad har hänt?? Är jag så jävla tråkig? HAHA) nu ska jag ta mig min kvälls rök, sen borsta tänderna för att sedan hoppa ner i en renbäddad säng. Finns fan inget bättre än en renbäddad säng, melike!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0