Full fart frammåt!

Goddagens.

Morgonen började klockan sju! (Emil vaknade klockan sex men vi låg i sängen till just före sju ;) Riktigt skönt. Plutt åt välling i soffan och kollade på barnprogram och jag passade på att ta mig min morgonrök och läsa lite bloggar ;) Sen gjorde vi pannkakssmet som vi har låtit stå i kylen tills det var dags för att steka! Men innan dess så han vi med att vara ute ett tag och leka :) Och när vi väl kom in så fick Emil sig ett välbehövt bad! Tanken var ju att han skulle bada igårkväll men Emil och Patrik kom hem så sent så det han dom inte med. Men men, idag blev det av :)

Nu sover Emil och förhoppningsvis sover han till två?! :) Jag har precis diskat undan efter maten så nu väntar jag på att Patrik ska komma hem så jag och Ebba kan gå ut i skogen! :) Sen en dusch och sen far vi till Ersnäs! :) Tyvärr så har inte kläderna kommit som jag beställde åt Emmy och Emil :( Typiskt! Jag som tyckte jag beställde i tid så det skulle hinna komma idag, men tydligen inte. Nåja, får fara dit med sakerna sen nån dag istället.

Nej ni. Ska dra mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0