Finaly free!

Iallafall till på Söndag ;)

Dagen har rullat på rätt bra. Såg filmen där som jag fastnade i. Sen tog jag iallafall tag i den lilla disk som vi hade och efter det en efterlängtad dusch. Underbart var det! ;) Så skönt att duscha då Emil är på dagis för då är det ingen stress :D

Efter duschen fastnade jag vid datorn där jag höll på att fixa med bilerna till kalendrarna som mamma&pappa och farmor Anki&Björne ska få på Emil. Dom fick en varsin förra året så då får dom en i år också så dom har för ännu ett år :) Alla månadsbilder är bestämda men Decemberbilden är inte knäppt ännu så den måste jag fota någon dag då Emil behagar att få på sig pepparkaksdräkten och se söt ut :) Men det är lungt, är ju en månad kvar. Fast en månad går fort, jag vet!

Nu är det bara kvar att fixa bilder till dagisboken men det kommer nån gång här framöver. Kanske imorgon om jag har tråkigt? :) Vi får se..

Strax innan ett mötte jag upp Suzie och barnen här utanför. Vi knallade till affären och gick sen till dagis där vi hämtade Emil. Trevligt med promenadsällskap. Så tråkigt att gå själv! Väl hemma så åt jag lite och sen var det jobbet som ropade på mig. Rätt kasst gick det idag också, men så är det ibland. Marie förstörde mina fina procent! Jag skyller på Marie eftersom hon dök upp i mitt kundkort så jag ringde till henne för att pracka på henne en massa saker, (massa och massa var väl kanske att ta i) men hon hade redan fixat det själv. Fy dig Marie! ;D

Nu ska jag borsta gaddarna och sen sova för att vakna upp till en ledgi och härlig dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0