Vilken värme!

Underbart väder idag! Och vilken värme det är. Både jag och Ebba (säkert Emil också) höll på dö på promenaden! Blev aldrig att gå runt Kyrkbyn. Vi gick istället till Emma och satt ute med henne och surrade ett tag. Kedjerökte och drack cola, sånt där som vi brukar göra ;) Emil satt i vagnen i skuggan och var så nöjd så. Mestadels! ;) Fick han inte nog med uppmärksamhet blev han ond men det gick ju såklart att bota, haha :P

Efter ett tag promenerade vi tillbaka och då passade Emil på att somna. Precis som jag hoppades på! :) Vi gick till mamma där han fick sova ute i vagnen och jag passade då på att fålla upp gardinerna och stryka dom. Emil vaknade och busade med mormor i det bruna gräset, haha. Tyvärr har vi ju inte fått vårat sommargräs, det får vi nog vänta på ett litet tag till ;) Är nyss hemkomna efter en hel dag ute. Har nyss hängt upp gardinerna i vardagsrummet och i Emils rum. Det blev ju rätt så bra.. bättre än julgardinerna iallafall. HAHA! Pinsamt att jag haft dom tills nu ;)

Nu ska jag slänga i Emil lite middag, det börjar bli dags för det. Sen blir det lugna puckar hemma. Som jag skrev tidigare så ska jag baka och färga håret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0