Ledsen kille!

BVC besöket gick bra. Men han blev en riktigt ledsen kille när sprutan stack honom i benet! :( Som tur var så gick det över fort. Läkaren sa att Emil var en glad och frisk liten kille, precis vad jag redan visste! ;D Vuxit har han också hunnit med de två senaste månaderna. Nu väger han 9915 gram och är 75,7 cm lång :) Han har alltså gått upp 1 kg på två månader, det är bra! :) Sist gick han bara upp 200-300 gram på två månader.

Nåja, knatade hemmåt och Emil somnade i vagnen. Dessvärre vaknade han ju självklart då jag bar upp honom men det är smällen jag får ta när man bor uppe! :/ Förhoppningsvis vill han vila en sväng till sen på dagen, det hade varit skönt ;) Nu ska jag fixa lite lunch åt Emil och sen får vi se vad som händer, kanske går ut och leker? Hade varit nå :)


Kommentarer
Postat av: sofia & Rox

Men jävlar Roxen väger tom mer än Emil var ska det sluta för Roxy boy ??

2009-05-13 @ 00:02:36
URL: http://thehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0