Alldelens för sent

Oh ja! Här ska jag egentligen inte sitta nu, inte den här tiden. Det är nu jag ska sova så jag är pigg till imorgonbitti. Tror ni jag är trött? Neeeej nej nej. Inte ett dugg trött. Kommer väl vara död imorgon som vanligt. Men jag har bara mig själv att skylla, tyvärr!

Dagen har varit bra. Efter lunchen promenerade vi till lekparken på Gränderna (Igeeeen ;) där vi mötte upp Emma och Foxy. Hundarna fick roa sig med att vara fastknutna i staketet (tänk vad kul dom får ha, mohaha!) medans vi lekte på i sandlådan. Emil var gode nöjd kan jag meddela ;) Sara, Tyra och Freya kom också ut en snabbis. Fick sällskap av dom en bit på vägen hem för dom skulle till Rimi. Skönt att slippa gå själv hela vägen ;) Väl hemma blev det de vanliga, mellis för Emils del och sen en vila på det.

Efter middagen gick vi ut allihopa på en liten promenad. Promenaden bestod av att gå till pappa för att kolla in nya motorcykeln han hämtade hem igår. Vilka grejer det finns, haha! ;) Emils skulle minsann få provåka i sommar, det lovade morfar honom :D Bäst han håller det han lovar, för Emil kommer ju VERKLIGEN ihåg det ;P Gick sen hem och jag passade på att diska bort all skit. Fattar ine hur det kan bli så mycket disk på en dag. Men tydligen så lyckas vi på något konstigt sätt.

Läggningen blev inte smärtfri denna dag. Ledsen kille ännu en kväll. Denna gång visste jag att det inte hade med maten att göra, så jag tror han har börjar bli väldigt trotsig på kvällarna, han ska minsann testa mig. Men det går jag inte på! ;) Tjugo i åtta var det tyst. (La han klockan sju) Brummade till Anne efter det för att koppla av, haha :) Vi började se nån serie som började idag, verlar fan bra. Brukar inte tycka om Engelska serier men den här var väldigt creapy! (Hur stavas det?) Halv elva for jag hem, gick ut med Ebbs och nu nöter jag. Ska faktiskt borsta tänderna nu och slänga mig i säng.

Måste berätta vad Emil har börjar med, han är ju för go ;) Han har aldrig brytt sig i de få gossedjur han har. Men igår och idag så har han gått runt med sin nalle hur mycket som helst, han ser ruskigt söt ut när han stapplar fram i blöja med nappen och nallen :) Mammas guldklimp! :) Ikväll ville han även ha nalle i sängen, tidigare har han inte brytt sig :)

Nej ni. Nu sova!

Kommentarer
Postat av: Nath

Sover ni så här länge eller vad???? :)

2009-05-14 @ 07:28:12
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0